zondag 14 juli 2013

Dag 10 - Shoppen en Celebration

Ten eerste willen we degene die op ons blog reageren bedanken voor de leuke berichtjes. Het eerste wat we natuurlijk doen 'S morgens is de reacties lezen. Elke avond plaatsen we een nieuwe update, maar ik heb de laatste dagen gemerkt dat de update per mail vaak pas 12 uur of later binnenkomt. Hoe dit kan of hoe ik dit kan aanpassen weet ik niet, maar in principe moet er in Nederland 's morgens een nieuw verslag staan, ook als er nog geen mail van is gekomen.

De dag begint vandaag half bewolkt. We zijn rond 7.30 wakker, de meeste van ons... Totdat ik even naar buiten loop om een broek te drogen te hangen en vergeet de deur dicht te doen.... Het poolalarm gaat af... Dat is oorverdovend hard en je zit natuurlijk rechtop in je bed als je dat niet verwacht. Harm en Thijs hielden heel veel van mij op dat moment, ha ha. Iris heeft er niets van gehoord, was nog in diepe slaap!

Het is vanmorgen zwaar bewolkt, er is ook weer regen voorspelt, we besluiten daarom de rest van onze boodschappenlijst af te werken. Eerst rijden we naar de Premium Outlet op de Vineland Ave, we zijn er net voor openingstijd. Maar zijn echt niet de eerste auto die parkeren, er staan er al heel wat.  Harm koopt een zwembroek bij Hilfiger, maar verder kunnen we niet echt slagen. Iris laat nog even haar nieuwe zonnebril stellen dan besluiten we maar door te rijden naar The Mall at Millenia door te rijden.


we twijfelen nog over de kleur...
We hebben nog een 40% kortingsbon van Hollister op de nieuwe collectie alleen die deze week geldig. Iris en Thijs moesten beide nog een hoodie kopen, dus dan graag met korting. Eerst lopen we naar de A&F kids, waar Thijs nog jeans wil kopen. Daar krijgen we ook zo'n zelde soort kortingsbon van een verkoper. Bij afrekenen geeft hij ons over alles 40%, de nieuwe collectie maar ook over de al afgeprijsde kleren. Dat is nog eens mazzel! Thijs is er helemaal blij van. We slagen ook bij Hollister, maar wat is het daar vreselijk druk, echt niet leuk meer! Maar goed ook daar de 40% geïncasseerd, wat nog even discussie. Iris kocht een jeans, maar die viel volgens de verkoopster buiten de actie, waarop ik vroeg waar dat dan stond... In de kleine lettertjes... Nu heb ik wat moeite met de kleine lettertjes, maar Thijs zei dat het er ook niet in stond. 3 verkoopsters het nog eens lezen, nee, het stond er niet.... En de kassa gaf ook de korting. Dus, "in the pocket!" 






Wat is dit een mooie Mall, waren we een beetje vergeten. Het komt er op neer dat wij window shoppen bij Tagheuer, Louis Vuitton, Michael Kors... De kinderen plukken ons kaal en komen met tassen naar buiten bij Hollister en A&F, Ach, zij hebben het vast harder nodig ;-). Oh ja, ik slaag nog wel in die winkel met de roze gestreepte tassen voor een kleinigheidje. 

We eten wat in de foodcourt, wij nemen chicken terreyaki, we geven de kinderen geld zodat ze zelf ergens iets kunnen kiezen. Ze komen heel verrassend met hamburgers terug! 

Rond 2 uur zijn we weer in de villa, waar op dat moment de zon schijnt, een uur later komt er een enorm zwarte lucht opzetten. Maar wonder boven wonder blijft het droog! Eind van de middag rijden Harm en ik nog even naar de Publix om eea in te slaan, kids hebben natuurlijk geen zin om mee te gaan. 
deze 15 cm lange sprinkhaan zat bij onze voordeur.




"s Avonds rijden we naar het plaatsje Celebration, het weer blijft dreigend, de foto's zijn daardoor ook enorm somber van kleur, maar we kunnen zonder enige neerslag rustig rondlopen, dat hadden we gisteren niet verwacht! Celebration is een initiatief van de Walt Disney Company in een poging om de ideale leefgemeenschap van de toekomst te bouwen. Het ziet er allemaal keurig en verzorgd uit, maar Harm vond het wel een beetje oubollig.








8 opmerkingen:

  1. Een heerlijk rustig vakantiedagje zeg.
    Hebben jullie wel eens bij Thai Thani gegeten in Celebration?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo fijn, die roze winkel, haha. Jammer van de bewolking, maar wederom een heerlijke dag. Jullie blog is het eerste wat ik lees als ik wakker wordt, bedankt dat ik weer mee mag lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben lekker geshopped vandaag. Dat gaat prima zo met al die korting! Wij vonden die mall ook erg mooi. Super luxe allemaal.
    Celbration stond ook op ons lijstje en al een aantal keer aanbevolen door een aantal mensen, maar helaas wegens tijdgebrek niet gelukt.
    Jullie foto's geven een goede indruk, ondanks de grauwe lucht ;-) Gaan we zeker onthouden voor een volgende keer.

    Veel plezier nog... Wij gaan een aantal dagen relaxen in de Keys.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk relaxt dagje, dat doen jullie goed!
    De kids hebben weer aardig wat tasjes ingeslagen, gelukkig met een fikse korting, daar wordt je dan weer blij van:)
    Celebration is inderdaad ietwat oubollig, maar ik zou er graag mijn oude dag willen slijten, beetje wandelen om het meer, koffie halen bij Starbucks, heel vervelend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed zo'n relax-dagje. Als nieuwe volger moest ik wel wat leeswerk inhalen, maar dat is geen straf.. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Shop til you drop, heerlijk, ik hou ervan! Ik zou ook graag eens rond kijken bij Celebrations, maar ik weet nog niet of we hier aan toekomen.
    Veel plezier vandaag, gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettende geweldige korting bij AF en Hollister, ik hoop dat er nog wat over is :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook jullie blog weer helemaal bijgelezen. Wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt in Lake Louisa en wat een korting hebben jullie gehad. Was dat bij
    A & F zonder bon? Dan moeten wij daar ook nog langs. Vandaag in de Altamonte mall ook een aantal dingen gekocht met korting.
    Nog heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je ons blog bezocht hebt en een berichtje achterlaat!